طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

اجاره اکو و باند

خلاصه مقاله

اکو و باند از وسایل مورد نیاز برای برپایی جشن و مراسم های شاد و غمگین است. اما خرید باند با قیمت های گران آن ها کاری غیر ممکن است مخصوصا که دیگر بعد از اتمام مراسم کاربردی ندارند. اما با اجاره باند و اکو می توان این مسئله را به راحتی حل نمود.

اجاره اکو و باند

تفاوت باند و اکو:

اکو به پخش کننده صدا گویند، که در حالت خام باشد. به اکو اسپیکر نیز می گویند. در حالی که اگر همین  اکو را در یک جعبه و یا باکس قرار دهند، آن را باند تلقی می کنند. برای انتخاب اکو باید مواردی در نظر داشت و با مطالعه پیش رفت. حال می خواهد سیستم صوتی ماشین، آمپلی فایر، اسپیکر خانگی و یا غیره باشد. از موارد مهم در انتخاب اکو می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  1. اندازه و شکل اکو: اکو به شکل های دایره، خربزه ای و یا باند بیضی در بازار یافت می شود. و در اندازه هایی با مقیاس اینچ مانند 3 اینچ، 5 اینچ و غیره می باشد.
  2. مقاومت امپدانس یا اهم: از دیگر موارد برای انتخاب اکو می باشد. امپدانس در آزمون در برابر جریان مستقیم قابل اندازه گیری است.
  3. وات یا توان خروجی: اکو دارای یک توان نامی یا توان اسمی است مانند: nom و max
  4. از دیگر موارد می توان به اهم اکو در اتصال به آمپلی فایر است که در انتخاب اکو و باند ماثر می باشد.

اجاره باند:

در برگزاری مراسمات شادی مانند عروسی و یا مراسمات ختم، باند یکی از وسایل ضروری برای اجرای مراسم است. خرید باند در آن زمان شلوغی و با آن همه مشغله کاری هم از نظر مالی و هم از نظر زمان، غیر ممکن است. در واقع خرید باندی مناسب با قیمت های بالای آن  ها برای هر کسی فراهم نیست. حتی بعد از خریداری باند، کاربردی دیگر ندارد. و دیگر نمی شود از آن ها استفاده کرد. از این رو شرکت های سازنده باند و مراکز فروش و اجاره باند، در راستای راحتی و رفاه حال مشتریان عزیز، باند ها اجاره می دهد. این امر موجب می گردد که شما با هزینه ای اندک به باند های گران مناسب به مراسم شما دست یابید.

اجاره اکو و باند

مطالب مرتبط

تجهیزات صدابرداری کنسرت

اجاره تلویزیون شهری در کرج

اجاره تالار در کرج

اجاره اسپیس در کرج

  • ۹۸/۰۸/۰۷
  • paham paone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی