طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همانگونه که انسان ها در مناطق گرمسیر و معتدل علاقه به پرورش گل ها و گیاهان داشته اند مردم سرزمین های سرد نیز به رشد این تمایل در خود همت گمارده اند. آنها همواره به مطالعه و بررسی شرایط بقای گیاهان سرزمینی خود و انتقال آنها به محیط زیست خود توجه نموده اند. حتی گاهی برای سازگار نمودن گیاهان مناطق دیگر و ورود آنها به فضای زندگی خود تلاش کرده اند.

حراج گل و گیاه در تهران

حراج گل و گیاه در کرج

گیاه بخش جدایی ناپذیر زندگی هر فردی محسوب می شود. پس در هر منطقه انسان به دنبال یافتن گیاهان مقاوم به شرایط محیطی محل سکونت خود بوده است. این امر در مناطق سردسیر نیز صدق می نماید. او برای یافتن گیاهان مقاوم در برابر سرما دست به آزمون و خطاهای متعددی زده است. در این متن به معرفی تعدادی از گیاهان مقاوم در برابر سرما به شما عزیزان خواهیم پرداخت.

خرید گل و گیاه ارزان در تهران

گل کوکب: این گیاه زیبا غالبا در اوایل پاییز گل می دهد. همین امر آن را به یک گیاه مقاوم به سرما تبدیل نموده است. کشت این گیاه در شهرهای سردسیر نتایج قابل قبولی همراه خواهد داشت. این گیاه زیبا دارای واریته های گوناگونی می باشد. اما شاید بتوان از کوکب های غول پیکر به عنوان زیباترین نمونه های این گیاهان نام برد.

خرید گل آپارتمانی

بگونیا: این گیاه زیبا برای رشد وابسته به نور مستقیم خورشید نمی باشد. معمولا بگونیای زمستانی در شرایط سرد قادر به گلدهی می باشد. شاید بتوان گفت بگونیا یکی از گیاهان مقاوم در برابر سرما است. این گیاه با گل های زیبا و طناز خود همواره مورد پسند اغلب انسان ها بوده است.

ارکیده سیمبیدیوم: گلدهی در فصل زمستان و بهار آن را به یکی از گیاهان مقاوم در برابر سرما تبدیل نموده است. زیبایی خوشه های رنگارنگ گل ها و طول عمر نسبتا طولانی این گل ها سبب محبوبیت این گیاه در بین سایر گیاهان مقاوم در برابر سرما گردیده است. کشت هر یک از این گیاهان به زیبایی محیط زیست ما و انتقال حس طراوت در آن کمک خواهد نمود.

 

 

  • paham paone