طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

سئو سایت

سئو سایت

تمام افرادی که یک وب سایت را برای خود یا کسب و کار خود طراحی میکنند تمایل دارند تا در فضای آنلاین دیده شوند تعداد مخاطبان خود را گسترش دهند. اما در روزهای اول بعد از تاسیس سایت متوجه میشوند که داشتن وب سایت با داشتن مخاطب دو مسئله متفاوت است. برای جذب مخاطب، جذب مشتری و همچنین افزایش کاربران باید برای سایت خود تبلیغات کنید. یکی از این شیوه های تبلیغاتی سئو سایت است.

سئو سایت چیست

سئو سایت به فرآیندی گفته میشود که در آن وب سایت برای موتورهای جستجو بهینه سازی میشود. وب سایت رتبه بالاتری را کسب میکند و در نتیجه تعداد مخاطبان گسترش پیدا میکنند. سئو سایت میتواند بسیاری از کسب و کارها را متحول کند.

موتورهای جستجوی با بالاترین بازده کدامند

در ایران موتور جستجوی گوگل بالاترین رتبه در سرچ کلمات را دارد و در جایگاه بعدی موتور جستجوی یاهو و بینگ هستند اما تعداد سرچ در گوگل با سایر موتورهای جستجو به قدری متفاوت است که بسیاری از افراد از تعداد کم دیگر موتورهای جستجو صرفه نظر میکنند.

سئو برای چه سایتهایی مناسب است؟

سئو میتواند سایت را با هر محتوایی و با هر عنوانی رشد دهد. این رشد از نظر تعداد مخاطبان و مراجعه به وب سهیت است. هر چه سئو سایت قویتر باشد رتبه سایت بالاتر و کاربران بیشتری شما را مشاهده خواهند کرد. در سالهای اخیر سئو و استفاده از آن در بین سایت های ایرانی بسیار فعال شده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

سئو اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن ها در صورتی که محتوای قابل انتشار در اینترنت داشته باشند میتوانند سئو شوند. در واقع اپلیکیشن باید بخشی از محتوای خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران بگذارد تا بتواند از سئو استفاده کند. موتورهای جستجو هر محتوایی را که در بستر اینترنت قابل دسترس باشد جستجو و بررسی مینمایند.

 

سئو سایت

خرید سایت آماده

اپلیکیشن آماده

خرید اپلیکیشن آماده

  • ۹۹/۱۲/۱۵
  • paham paone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی