طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

در عصر ما ، اینترنت انقلاب بزرگی است که تغییر ات و تحولات بسیاری  را در زندگی روزمره و کسب و کار ما ، با خود به همراه آورد. این تحولات همواره با سرعت فوق العاده ای زندگی و دغدغه های روزانه ما را نسبت به روزهای قبل دست خوش تغییرات می کند. از جمله تغییرات عمده ای که اینترنت برای ما به همراه آورده است خرید کالا ، محصولات و خدمات به صورت آنلاین و از طریق اینترنت می باشد.

خرید آنلاین از مزایای بیشماری برخوردار است. به همین خاطر ، هر روزه به تعداد کسانی که ترجیح می دهند کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت خریداری کنند ، افزوده می گردد. بنابراین با توجه به موارد مذکور ، این روزها اکثر صاحبان کسب و کارها در اصناف و زمینه های مختلف و یا فروشندگان ، جهت فروش محصولات و یا ارائه خدمات خود به طراحی سایت فروشگاهی روی می آورند.

ویژگیهای طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که همه ما می دانیم اصولاً طراحی سایت فروشگاهی برای به فروش رساندن محصولات ، خدمات و یا کالاهایی به صورت آنلاین انجام می شود که به آن تجارت الکترونیک گفته می شود. با علم بر این ، هر صاحب کسب و کاری که مایل به طراحی سایت فروشگاهی است ، می بایست هدف خود را به صورت واضح از طراحی سایت فروشگاهی مشخص نمایند و اینکه چه نوع امکاناتی می خواهد داشته باشد! زیرا هر سایت فروشگاهی ای نمی تواند مثمر ثمر واقع شود ، به همین خاطر است که اگر شما صاحب کسب و کار و یا تولید کننده ای هستید که می خواهید محصولات خود را از طریق سایت به فروش برسانید ، می بایست خیلی در انتخاب شرکت طراحی سایت و امکاناتی که برای سایت شما پیاده سازی می کنند توجه داشته باشید. ویژگیهای یک سایت فروشگاهی شامل :

 

♦ دسته بندی محصولات

طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی می بایست توجه ویژه ای به دسته بندی محصولات و مسیر دهی آنها وجود داشته باشد، زیرا مشتریان شما ممکن از هر نوع قشری باشند ، خوب است که کار با سایت شما راحت و آسان باشد ، در این صورت اگر کاربر حس راحتی و خوبی برای خرید از سایت شما داشته باشد ، احتمالش زیاد است که به مشتری دائمی شما تبدیل شود.

 

♦ جلب اعتماد مشتریان

خیلی برای مردم اهمیت دارد از جایی خرید کنند که با آنها صادق هستند و کیفیت محصولاتی که به فروش می رسانند برایشان مهم است . همینطور مواردی از قبیل روند خرید ، روش های پرداخت ، خدمات تحویل ، گارانتی برای مشتری ها بسیار مهم می باشد و تمامی این موارد باعث می شود که مشتری تصمیم بگیرد از سایت شما خرید کند یا نه .

 

♦ لوگو و آرم تجاری

طراحی سایت فروشگاهی

استفاده از لوگو و آرم تجاری کسب و کار شما در طراحی سایت فروشگاهی ، یکی از ملزومات مهم است. زیرا لوگو و آرم تجاری نشان دهنده اعتبار شما است ، هر چه برند شما با توجه به موارد فوق شناخته تر شود ، تعداد مشتریان شما نیز افزایش می یابد که این یعنی گسترش و موفقیت کسب و کار شما .

 

♦ تخفیف و ارسال رایگان

طراحی سایت فروشگاهی

یکی از عواملی که کاربران را ترغیب می کند تا از سایت شما خرید انجام دهند ، در نظر گرفتن تخفیفات ویژه و ارسال رایگان است که می تواند شما را نسبت به رقیبانتان ممتاز گرداند.

 

♦ آخرین اخبار و محبوب ترین محصولات

طراحی سایت فروشگاهی

صفحه اصلی بهترین مکان است که شما اخبار و رویدادهای آینده مربوط به کسب و کار خود را در آن عنوان کنید ، تا مشتریان دائمی شما از آنها مطلع گردند. یکی دیگر از موارد مهمی که می بایست در صفحه اصلی قرار دهید محبوب ترین محصولات است ، زیرا برخی ها به دلیل مشغله های زندگی ، زمان کافی ندارند و یا اصلا حوصله این را ندارند که یکی یکی محصولات را ببینند ، بنابراین بهتر است یک جایی در صفحه اول سایت برای محبوب ترین محصولات در نظر بگیریم تا این افراد ، محصولاتی را که فروش بیشتری دارند و مطابق با مد روز هستند باخبر شده و نسبت به خرید آنها اقدام نمایند.

 

♦ شبکه های اجتماعی

طراحی سایت فروشگاهی

شبکه های اجتماعی ، خود نیز یک نوع تبلیغات به شمار می روند . قرار دادن لینک سایت در شبکه های اجتماعی و یا برخی از محصولات در شبکه های اجتماعی می تواند مشتریان بسیاری را به سایت رهنمون سازد. و آنها را ترغیب نماید تا از سایت ما خرید کنند.

ادامه مطلب...

 ------------------------------------------------

 

 

ممکن است به مقالات زیر نیز علاقه مند باشید:

 

طراحی سایت سازمانی

طراحی سایت حرفه ای در کرج

شرکت های طراحی سایت در کرج

طراحی سایت معماری

طراحی وب سایت در کرج

خرید سایت آماده

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت برای شرکت های ساختمانی

شرکت طراحی اپلیکیشن در کرج

 

  • ۹۷/۱۱/۱۱
  • paham paone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی