طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

طراحان برتر

مقالاتی در باره طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن و بهینه سازی سایت

  • ۰
  • ۰

سئو ( SEO ) مخفف عبارت Search engine optimization و به مفهوم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. این یعنی افزایش کمیت و کیفیت ترافیک وب سایت شما ، از طریق نتایج موتور های جستجو .

در واقع سئو یا بهینه سازی سایت ، هنر و علم جذاب سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو می باشد. کارشناسان سئو حرفه ای وب سایت در کرج و یا افراد متخصص در زمینه سئو ، سعی می کنند تا با بکارگیری و رعایت فاکتورهای خاصی که برای موتورهای جستجو مهم هستند، صفحات وب را برای موتورهای جستجو از سایت های دیگر جذاب تر کنند. تا بدینوسیله بتوانند نسبت به کلمات کلیدی مشابه ، با وب سایتهای دیگر رقابت نمایند. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو در طول سالها به طور چشمگیری پیشرفت کرده است. از بین تمامی کمپانی های ارائه دهنده موتورهای جستجو ، گوگل قویترین موتورهای جستجو و دقیق ترین خزنده ها را طراحی کرده است.

 

هدف از سئو چیست ؟

 

سئو حرفه ای وب سایت در کرج

هدف توسعه دهندگان و یا مدیران سایت از سئو این است که رتبه خوبی را توسط موتورهای جستجوگر وب بدست آورند. برای یک وب ، سئو و بهینه سازی سایت اهمیت ویژه ای دارد . زیرا هرچه رتبه ای که یک سایت از طریق نتایج موتورهای جستجو کسب کرده ، بالاتر باشد . تأثیر مستقیمی بر روی افزایش ترافیک آن سایت خواهد داشت. (منظور از رتبه بالا ، یعنی رتبه ای که به عدد یک نزدیک باشد. بالاترین رتبه یعنی رتبه 1 متعلق به سایت گوگل است.)

کاربران معمولاً برای یافتن موضوع مورد نظر خود ، در گوگل سرچ می کنند. گوگل نیز لینک یکسری از وب سایتها را ، بعنوان نتایج جستجو به آنها نشان می دهد. زمانی که کاربر بر روی هر یک از لینک وب سایتها کلیک نماید و مدتی را در آن سایت سپری کند ، نتیجه مطلوبی بر روی سئو و رتبه بندی آن سایت خواهد داشت.

تلاش و هدف نهایی تمام متخصصین سئو و مدیران سایت یا کارشناسان سئو حرفه ای وب سایت کرج این است که بتوانند با رعایت فاکتورهای قابل توجه موتورهای جستجو ، سایت خود را از طریق صفحه اول و یا نهایتاً  صفحه دوم نتایج جستجو به کاربر نمایش دهند تا کاربر را ترغیب کنند که به سایت آنها وارد شود.کاربران معمولاً فقط صفحات اولیه نتایج جستجو را می بینند. و اغلب روی لینک های اول یا دوم کلیک می کنند.

بدین منظور می بایست همواره روی سئو وب سایت خود کار کنید تا بتوانید رتبه وب سایت خود را در گوگل افزایش دهید. زیرا هر چه رتبه وب سایت شما نسبت به رقیبان بیشتر باشد ، بازدید از سایت شما بیشتر خواهد شد . این امر باعث افزایش ترافیک وب سایت شده که با افزایش آن ، رتبه وب سایت شما نیز بالاتر خواهد رفت.

طراحان برتر به پشتوانه کارشناسان مجرب خود ، ارائه دهنده کلیه خدمات سئو حرفه ای وب سایت در کرج بوده و شما را در بهینه سازی وب سایتتان برای موتورهای جستجو یاری خواهند کرد .

 

ادامه مقاله ...

مقالات پر بازدید

* طراحی سایت در کرج

* بهینه سازی سایت در کرج

* سئو حرفه ای وب سایت در کرج

* سئو در کرج

* سئو سایت در کرج

* شرکت طراحی اپلیکیشن در کرج

* شرکت طراحی سایت در کرج

* طراحی اپ موبایل در کرج

* طراحی اپلیکیشن در کرج

* طراحی حرفهای سایت در کرج

* طراحی سایت ارزان در کرج

* طراحی سایت حرفه ای در کرج

* کرج شرکت طراحی سایت

* طراحی سایت کرج

  • ۹۸/۰۳/۱۴
  • paham paone

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی